16.02.2023

Російські гіганти з виробництва напоїв планують імпортувати скотч, в обхід бойкоту

Beluga Group планує в цьому році імпортувати в Росію пляшки віскі Johnnie Walker, всупереч відсутності згоди власника бренду Diageo.

Згідно з повідомленнями, московський горілчаний гігант оприлюднив плани порушити бойкот шотландського віскі Росії, отримавши благословення Кремля на імпорт понад 300 000 пляшок Johnnie Walker без дозволу Diageo.

Минулої весни уряд Володимира Путіна неоднозначно заявив, як він дозволить «паралельний імпорт» алкогольних брендів преміум-класу. Нова легалізація Путіна, також відома як «сірий ринок», стала відповіддю на санкції через його вторгнення в Україну і, по суті, дала роздрібним торговцям можливість імпортувати товари без дозволу власника торгової марки через країни, які симпатизували Росії, такі як Туреччина, Китай і Казахстан.

2 листопада стало відомо, що до списку додано ще більше компаній. Загалом вважається, що було додано 35 брендів напоїв, включаючи Jack Daniel's, Bell's, Johnnie Walker і Malibu.

Згідно з російським діловим щоденником «Коммерсант», Beluga Group була першою, хто зареєструвався для поставок разом із гігантом напоїв Luding Group, який також має намір обійти бойкоти Johnnie Walker від Diageo та The Macallan від Edrington.

Майже рік тому Diageo оголосила, що виходить з Росії після того, як Путін вирішив посилити свою війну проти України разом з іншими компаніями з виробництва напоїв, які виступають проти атаки.

Крім того, Diageo також припинив свої відносини з іншими компаніями в Москві та Санкт-Петербурзі, які розливали віскі Bell's і White Horse для внутрішнього ринку в Росії.

У нещодавньому повідомленні прес-секретар Diageo заявив: «У березні 2022 року ми припинили весь імпорт нашої продукції до Росії та зупинили стороннє місцеве виробництво пива та розлив алкогольних напоїв. У червні ми прийняли рішення відповідально згорнути бізнес і зараз майже конкурували з цим процесом. Diageo ні прямо, ні опосередковано не імпортує та не продає будь-які продукти в Росії».

Всупереч цьому, глобальні компанії з виробництва напоїв мало що можуть зробити, щоб зупинити надходження своєї продукції в Росію шляхом паралельного імпорту, на думку оглядачів ринку. Для цього російським дистриб’юторам нібито потрібно буде закуповувати преміальні напої оптом в оптовиків із сусідніх або підтримуваних країн.

Дарма що бойкоти, звіти вказують на те, що протягом 2022 року споживання російського віскі все ще залишалося стабільним на рівні близько 67 мільйонів літрів через те, що дистриб’ютори все ще мали запаси імпорту, а російські дистилятори та розливайки збільшували виробництво.

Вадим Дробіз, який керує московським Центром федеральних і регіональних алкогольних ринків, заявив, що, на його думку, зараз внутрішнє виробництво становить 45% споживання російського віскі, і посміявся над твердженнями, що росіянам доведеться обійтися без справжнього шотландського віскі або відомих марок преміальних напоїв.

Дробіз сказав: «Імпортні віскі, ром, джин і текілу тощо п’є лише середній клас. У них певний менталітет. Але ми маємо паралельний імпорт і безмитний продаж, і – насправді – середньому класу не доведеться обходитися без імпортної продукції. Це дарма, що ЗМІ з весни говорили, що будь-коли преміальні бренди зникнуть».

У 2021 році Росія імпортувала скотчу на 28 мільйонів фунтів стерлінгів, щоб відзначити останній повний рік перед війною Путіна проти України, але ця цифра не включає імпорт через Латвію, яка досі, за чутками, реекспортує величезну кількість західних алкогольних напоїв до Росії. обхід існуючих бойкотів.

Раніше Росія була одним із найжвавіших ринків для багатьох виробників напоїв, однак ситуація змінилася, оскільки компанії припинили торгівлю на ринку, що також сильно вплинуло на ціни акцій.

З Diageo зв’язалися щодо її погляду на плани російської компанії з виробництва напоїв імпортувати Johnnie Walker шляхом паралельного імпорту, але вона була недоступна для коментарів.

З сайту https://www.thedrinksbusiness.com





Всего новостей: 4

вина и регионы
Немного о винодельческих регионах и винах
подробнее
о сомелье
Требовать от физика знать наизусть Есенина, всё равно что от гуманитария знать число π хотя бы до третьего знака.
подробнее
о вине, и не только...
Вино стало популярным, о нём пишут блогеры и снимают фильмы. Сомелье – главные популяризаторы вина, о них то же пишут блогеры и снимают фильмы. Напитки, рестораны – о них…
подробнее
КРАЩІ СОМЕЛЬЄ УКРАЇНИ, ВИПУСКНИКИ ШКОЛИ ВИН.
НОВОСТИ

ПАРТНЕРЫ